„SEO blog”
2019.11.28.
Rozhovor na tému dôležitosť SEO - čo je prvým krokom v procese optimalizácie
Rozhovor na tému dôležitosť SEO - čo je prvým krokom v procese optimalizácie
Neustále sa citujú rôzne zdroje, ktoré sa pokúsia presvedčiť, ktorý z nich je pre SEO alebo Adwords lepší. Samozrejme porovnávame jablká s hruškami, z ktorých všetky majú svoju funkciu.
Pre Vás, je hlavný argument, koľko to stojí v začínajúcom podnikaní. Alebo keď niekto skutočne začína budovať firmu, do ktorej ako dlho investovať. V akom časovom rozhraní by ste mali myslieť na SEO alebo Adwords?
Myslím si, že odpoveď je veľmi jednoduchá.
Minúť veľa peňazí na Adwords v dlhodobom horizonte je bez komentára. Adwords môže byť neuveriteľne drahý, najmä ak existuje veľa podobných hráčov na trhu, potom ponuky ( cena za kliknutie ) idú naozaj pekne hore, stáva sa to veľmi často.
Toto je miesto, kde jednou z výhod SEO je to, že nemusíte platiť za kliknutia. Ak môžete získať organickú pozíciu, bude to mať dlhodobý účinok, ale môžete tak isto investovať veľké peniaze na začiatku, ale nie tak často, ako v prípade google.
Génius reklám Google je taký, že kampaň môže byť zhotovená o niekoľko minút, a v prevádzke sa spustí za pár hodín.
Akékoľvek kľúčové slová, ktoré inzerujete, môžu okamžite priniesť návštevnosť, na rozdiel od SEO ta má nábeh 6 alebo 9 mesiacov. Môžete dnes začať pracovať na SEO a v polovici budúceho roku vydiet ovocie zhtoho. (môže to trvať 4 až 6 mesiacov)
Ak sa však chystáte na vianočnú kampaň, a bude sa to robiť v oblasti SEO, tak spoločnosť skrachuje aj dvakrát kým bude úspešná, pretože musíte vyčkať niekedy až 6 mesiacov.
Takže ak má niekto málo času, tak musí ist do reklamy Google .
Veľmi často vidím, že spoločnosti začínajú s reklamou Google a keď vidieť finančnú zátaž, ktorá tam je mesačne, až potom zvyčajne zoskupia 10 až 20 percent z financií do SEO.
Ako všeobecný návrh sa oplatí vyskúšať službu AdWords.
Ak pre iné nie tak ju nevyskúšate koly tomu, že aké kľúčové slová konvertujú dobre, pretože potom na nich môžete vytvárať obsah. Napísať blogový príspevok o tejto stránke služieb a urobiť toho veľa.
Jedna vec je istá Adwords je veľmi drahý, ale v počiatočnom období môže byť inak efektívny, nie až taký obrovský kontrast medzi SEO a PPC. Skôr tu vidím úlohu a dosah oboch ja podporujem obidva. Ale vždy uvažujem o nákladovo efektívnych dlhodobých riešeniach a SEO je na to ideálne dlhodobé riešenie.
Otázka znie, že ju niekto to môže financovať napríklad pol roka, pretože tomu veríte natoľko, že vydržíte i ked neuvidíte výsledok len za mesiace.
Môžeme tiež povedať, že otázkou je, aj to koľko peňazí môžeme vyčleniť na presun 70 - 30%
Zdôrazňujem môže byť užitočné sa zaoberať z oboma naraz, zaleží len na nás ako rozdelíme objem financií. Nehovorím, že je dobré začať najprv s Adwords a potom pomalyznížiť Adwords a zvýšiť SEO. Ďalším problémom je, že nepoužívam Adwords , ale vidím, že niektorí to dokážu veľmi dobre. Je veľmi zriedkavé, že niekto nemáSEOa Adwords zarába peniaze.Investícia do služby Adwords môže dosiahnuť oveľa lepšie výsledky ak je v pozadí aj SEO. To je dôvod, prečo sa z AdWords často presúvaju financie do tímu SEO alebo externému odborníkovi.