„blog”
top2
2018.09.28.

Používate na svojom webe vyskakovacie okná? Potom je pravdepodobné, že Google Vás potrestá!

Vyskakovacie okná Google penalizuje

Google na svojej oficiálnej stránke informoval o tom, že od 10.-ho

januára začne už vopred avizované penalizovanie tých webových stránok, ktoré používajú vyskakovacie okná. V praxi to znamená, že na webových stránkach, kde návštevníkom znemožňujú jednoduchý prístup vyskakovacie okná (tzv. pop-up), nebudú dosahovať dobré umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania. Spoločnosť Google zároveň dodala, že v prípade webových stránok s pop-up oknami je len toto len jedna z niekoľko stoviek kritérií, na ktoré Google prihliada pri zoradení výsledkoch vyhľadávania. Napríklad webová stránka s relevantným obsahom môže dosahovať dobré pozície vo vyhľadávači napriek tomu, že používa vyskakovacie okná.

 

Aké ponaučenie z toho vyplýva pre SEO optimalizátorov web stránok? Musia dávať pozor na to, aby reklamy na webe neboli agresívne, inak Google bude penalizovať posunutím nižšie vo výsledkoch vyhľadávania. Vo svete SEO optimalizácie, kde prebieha tvrdý boj o každú jednu pozíciu môže byť rozhodujúce to, že Google s takmer určitosťou posunie web nižšie len kvôli tomu, že sa na web stránke používajú vyskakovacie okná.

 

Faktom je, že návštevníkov mimoriadne ruší, keď po načítaní/ alebo počas prezerania webu vyskočia vyskakovacie okná. Faktom je tiež, že používaním vyskakovacích okien sa návštevníkom mimoriadne efektívne dajú vnucovať informácie, lebo či chcú či nechcú, vidia obsah pop-up okien. Je pritom pravda, že vyskakovacie okná prekrývajú práve hlavný obsah webovej stránky, pritom návštevník nie preto klikol na danú stránku, aby sa tam stretol s rôznymi agresívnymi reklamami. (V dnešnej dobe to, že sa na webových stránkach nachádzajú reklamy je takou samozrejmosťou, ako reklamné prestávky pre diváka televízneho programu.) Penalizácia webu za používanie vyskakovacích okien sa zatiaľ týka len stránok v mobilnom vyhľadávaní. Toto je znepokojúce hlavne pre užívateľov smartfónu, lebo mnohí návštevníci na prehliadanie nepoužívajú Wi-Fi pripojenie, ale mobilný internet, a práve nevyžiadané reklamy zbytočne odčerpajú časť predpaletených mobilných dát.    

 

Google bude penalizovať tie web stránky, ktoré používajú vyskakujúce okná, kde:

  • vyskakovacie okná sú príliš veľké a prekrývajú väčšinu obsahu – nezávisle od toho, že sa pop-up okná objavia okamžite alebo oneskorene,
  • sú reklamy vyzývajúce návštevníkov na inštaláciu rôznych aplikácii, a až po zrušení/ zavretí sa dostanú k hlavnému obsahu webu
  • sa hlavný obsah zobrazí až po odrolovaní, lebo až pod vyskakovacím oknom sa nachádza obsah, ktorý návštevník hľadal,
  • vyskakovacie okno vyskočí až po odrolovaní.

Google pritom určil aj výnimky, keď používanie vyskakovacích okien nepenalizuje a nepokladá ich za obťažujúce. Sú to:

  • ak informujete návštevníka o tom, že webová stránka používa súbory cookies, čo je vlastne v súlade s legislatívou
  • ak sa používajú z náboženských dôvodov
  • vyskakovacie okná sa objavia pri opúšťaní web stránky (exit pop-up).

Spoločnosť Google dodala, že sa penalizácia nevzťahuje na celý web, len na samotný url s vyskakovacím oknom. Dôležité je vyzdvihnúť aj to, že Google zaujíma výhradne to, že s čím sa návštevník prichádzajúci na web z výsledkoch vyhľadávania stretne pri kliknutí na web stránku. Google naďalej povoľuje pop up okná, ktoré neprekrývajú obsah web stránky.
Oplatí sa teda venovať pozornosť tomu, čo Google penalizuje a čo nie, a na základe toho sa rozhodnúť, že sa vyskakovacie okno v akej forme objaví na danej web stránke.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Bezplatné SEO poradenstvo

seo


Správne nastaviť web stránky podľa pravidiel vyhľadávačov nie je pre laikov vôbec jednoduché, lebo nevedia ako postupovať. Často hľadajú odpovede na rôzne otázky: čo a ako treba nastaviť, čo toto znamená, ohľadne tohto som počul to, hentam zasa iné hovorili. Čo mám teda robiť? Naša medzinárodná SEO spoločnosť sa už dlhé roky špecializuje na SEO optimalizáciu, preto poznáme odpoveď na každú Vašu otázku a vieme Vám pomôcť vo všetkom ohľadne SEO optimalizácie web stránok pre vyhľadávače. Zodpovieme Vám všetky Vaše otázky, poradíme čo a ako máte nastaviť, upraviť k tomu, aby sa Vaša web stránka nachádzala na prvých pozíciách vo vyhľadávačoch. Tak, ako vyhľadávač Google neustále mení svoje pravidlá, tak sa aj my neustále prispôsobujeme a vždy nájdeme najlepšie riešenie pre Vašu web stránku.

Ponúkame bezplatné SEO poradenstvo

 

Ak chcete Vašu web stránku optimalizovať na Google.sk a uzavriete zmluvu s našou spoločnosťou, bezplatne Vám pomôžeme v správnom nastavení Vašej web stránky.


Nezabudnite: základom správnej optimalizácie pre vyhľadávače je profesionálne nastavená web stránka!


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Optimalizácia pre vyhľadávače – istý úspech za dostupné ceny

optimalizacia

Našim hlavným cieľom je: dostať čo najviac návštevníkov na web stránky našich klientov.

 

V  poslednom období majitelia web stránok čoraz častejšie počujú slovné spojenie: „optimalizácia pre vyhľadávače“. Nemožno sa tomu čudovať, lebo v poslednom čase proces optimalizácie pre vyhľadávače je jedným najväčším zázrakom internetového marketingu. Táto technika dokáže priniesť na web stránky viac návštevníkov, kupujúcich, a tým zvýšiť zisk.

 

Naozaj je dôležité byť medzi prvými v Google vyhľadávači?

 

Odpoveď znie: jednoznačne ÁNO! Určite už každý počul výrok: „O čom nevieme, to pre nás ani neexistuje...!“ Aj v spojení s Internetom a webovými stránkami sa dá rozmýšľať týmto spôsobom. Tie web stránky, ktoré sa nedajú nájsť v zozname výsledkov vyhľadávania, a nenachádzajú sa na čo poprednejších pozíciách vyhľadávača, ako keby ani neexistovali.

 

Byť medzi prvými je výhodné aj preto, lebo pomocou optimalizácie pre vyhľadávače dokážete predbehnúť konkurenčné spoločnosti. Dá sa povedať, že optimalizácia web stránok pre vyhľadávače prinesie každej firme alebo podnikaniu nesmierne výhody.
Ako vieme, Google počas uplynulých rokov získal zaslúžené dominantné prvenstvo medzi vyhľadávačmi. Obrovský náskok získal už vtedy, keď sa objavil na trhu, a to vďaka tomu, že zobrazoval kvalitné výsledky vyhľadávania.

 

V dnešnej dobe vykonáva 85% vyhľadávania vyhľadávač. Užívatelia internetu spustia za jediný deň viac miliárd vyhľadávaní. Samozrejme, výsledkom vyhľadávania je, že nájdu hľadané informácie, služby a produkty.

 

Aký osoh prinesie web stránke optimalizácia pre vyhľadávače?

 

Majitelia web stránok, ktorí využívajú optimalizáciu pre vyhľadávače sa ľahšie dostanú k cieľovej skupine, a teda k potenciálnym zákazníkom vďaka tomu, že sa na kľúčové slová, ktoré odzrkadľujú oblasť ponúkaných služieb alebo produkt, nachádzajú na prvých stranách vyhľadávača.  Je dôležité poznamenať, že v opačnom prípade surferi nenájdu Vašu web stránku.

 

V dnešnej modernej dobe veľké množstvo ľudí nakupuje cez internet, a vyberá si na základe ponúk, ktoré tam našli. Zvyčajne si pozrú prvú, maximálne druhú stranu výsledkov vyhľadávania, ostatné NIE!

 

Môžeme povedať, že ak sa web stránka Vašej spoločnosti nenachádza na prvej či druhej strane vyhľadávača, tak sa schováva pred svojimi potenciálnymi kupujúcimi. Kvôli tomuto svoje produkty či služby predajú tie konkurenčné spoločnosti, ktoré sa nachádzajú na popredných miestach prehľadávača.  

 

Nezaostávajte za konkurenciou a využite výhody, ktoré ponúka optimalizácia pre vyhľadávače!   


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Optimalizácia pre vyhľadávače a budovanie spätných odkazov pre české web stránky

Professional SEO s.r.o. ponúka optimalizáciu web stránok pre české vyhľadávače

 

cseh

V poslednom čase sa optimalizácia pre vyhľadávače, takz. SEO, stala mimoriadne populárnou službou medzi menšími i väčšími slovenskými spoločnosťami. Nakoľko dopyt po tejto službe má neustálu vzrastajúcu tendenciu aj v zahraničí, preto sa naša spoločnosť rozhodla expandovať aj na českom trhu. Našim jediným cieľom pri poskytovaní služby optimalizácia pre vyhľadávače v českom jazyku, aby sa web stránka nášho klienta umiestnila na čo najlepších pozíciách vo vyhľadávačoch Google.czSeznam.cz.

Proces optimalizácie pre vyhľadávače v českom jazyku sa v ničom nelíši od slovenského. Práca sa začína konzultáciou, výberom vhodných kľúčových slov a analýzou webovej stránky. Po nastavení web stránky sa môže začať samotná optimalizácia pre vyhľadávače v českom jazyku, ktorá  je založená na budovaní kvalitných českých spätných odkazov.

Professional SEO s.r.o. Vás pomocou optimalizácie pre vyhľadávače českých web stránok dostane na popredné pozície vo vyhľadávačoch Google.cz a Seznam. cz.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Ak chcete SEO optimalizáciu na jedno kľúčové slovo, tak to radšej nerobte!

SEO optimalizácia na jedno kľúčové slovo

Keby ste sa hociktorého majiteľa webu opýtali (ktorý nemá príliš veľké skúsenosti ohľadne SEO optimalizácie pre vyhľadávače),

či by bol spokojný, keby sa jeho web dostal s jedným kľúčovým slovom na prvú pozíciu vo vyhľadávaní, jeho odpoveď by znela: áno!
Vysvetlíme Vám, že prečo je to zlé riešenie. Úplne bežne sa stáva, že majiteľ webu, ktorý vyhľadá SEO špecialistu, žiada, aby sa jeho webová stránka dostala na prvú pozíciu v Google výsledkoch vyhľadávania na jedno kľúčové slovo. Dokonca väčšina jeho otázok smeruje práve k tomu: či sa dá dostať web na prvú pozíciu na jedno kľúčové slovo. Pritom webová stránka s takouto SEO optimalizáciou môže prísť aj o dobré hodnotenie Google. S jedným kľúčovým slovom na prvej pozícii nedosiahnete nič, alebo iba veľmi málo.


Z dlhodobého hľadiska je lepšie robiť SEO optimalizáciu na long tail kľúčové slová. Čo je vlastne long tail (po slovensky: dlhý chvost)? Long tail kľúčové slová sú slovné spojenia - viacslovné výrazy, frázy. Tieto kľúčové slová sú veľmi konkrétne, síce sa na ne menej vyhľadáva, preto je konkurencia menšia, a tým je väčšia šanca dostať web na popredné pozície vo vyhľadávači.
Popravde, neoplatí sa pracovať s jedným všeobecným kľúčovým slovom. Ak je web dobre postavený, tak pozícia hlavného kľúčového slova nebude taká dôležitá, nakoľko prinesie iba veľmi malú časť celkového obratu.

 

Nezabudnime ani na AdWords! V prípade všeobecných kľúčových slov je takmer isté, že pri organickom vyhľadávaní treba počítať aj s AdWords reklamami. (To, čo Google dá, to Google aj zoberie...) Preto sa stáva, že aj keď sa webová stránka nachádza na popredných pozíciách na dané kľúčové slovo, málo návštevníkov klikne na stránku.

 

Oplatí sa teda podriadiť celú web stránku jednému všeobecnému kľúčovému slovu? Hlavne, keď vieme, že obrat z jedného kľúčového slova predstavuje pomerne malý podiel celkového obratu? Samozrejme, že nie. Na všeobecné kľúčové slová je obrovská konkurencia. Navyše, všeobecné kľúčové slová majú horší konverzný potenciál, ako long tail kľúčové slová. Na long tail vo veľkej miere vyhľadávajú tí, ktorí majú vážny záujem o daný produkt alebo službu, často s úmyslom nakúpiť.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Počuli ste už o Google rozpočte na prezeranie webu? Ak ešte nie, tak nadišiel čas!

Google rozpočet na prezeranie webu

Predstavte si obrovský e-shop, ktorý má veľmi veľa - niekoľko stotisíc alebo aj vyše milióna URL; viete si predstaviť, že

v takomto prípade rýchlosť zaindexovania Google-om nebude práve najrýchlejšia. Navyše v prípade e-shopov je fluktuácia priebežná, t.j. priebežne sa dopĺňajú a odstraňujú produkty. Otázkou je, či Google nájde všetky nové URL odkazujúce na nové produkty? A čo je tiež veľmi dôležité: keď aj nájde, tak skôr, ako URL konkurenčných stránok s rovnakými produktmi?


Čo je vlastne rozpočet na prezeranie webu (po anglicky: Crawl Budget)? Spoločnosť Google v osobitnom článku vysvetlila o čo sa presne jedná pod pojmom rozpočet na prezeranie webu potom, ako zistil veľký záujem o tento výraz medzi špecialistami na SEO optimalizáciu pre vyhľadávače. Google v uvedenom článku hneď na úvod zdôraznil, že kvôli „crawl budget“ sa väčšina majiteľov webov nemusí znepokojovať. Google veľmi ľahko dokáže prezrieť web, ak webová stránka má „iba“ niekoľko tisíc URL. Nie je dôvod znepokojovať sa ani vtedy ani vtedy, ak nové stránky Google zmapuje za pár dní. Keď ale správca webu prevádzkuje obrovskú web stránku, potom je veľmi dôležité určiť čo má Google uprednostniť, čo má zaindexovať počas prezerania webu.

 

Googlebot (vyhľadávací robot prehľadávača Google) počas prezerania prechádza URL daných web stránok takým spôsobom, aby nezaťažil server web stránky. Robí to preto, aby sa web nespomalil, a aby sa následne nezhoršil užívateľský zážitok daného webu, atď.
V prípade Google tzn. Crawl Rate Limit (počet robotov, ktoré zvládne web) určí, že roboty ako často prezerajú danú web stránku, t.j. upravuje počet prezeraní a tiež časový interval prezerania. Samozrejme, táto hodnota sa môže meniť v súvislosti od kvality webu. Hodnotu  Crawl Rate Limit je možné nastaviť v Search Consol.  

 

Potrebu prezerania webu t. j. Crawl Demand určuje popularita a celková aktualizácia daného webu. Google sa snaží indexovať čo najčastejšie kvôli tomu, aby užívateľom poskytol čo najčerstvejšie aktualizácie. Googlebot uprednostňuje prezeranie dávnejšie indexovaných URL, preto je dôležitý aj vek jednotlivých URL.

 

A teraz sa vráťme k rozpočtu na prezeranie webu. Rozpočet na prezeranie webu – t. j. číslo, koľko URL chce a dokáže Google zmapovať za daný čas - určujú spoločne už vyššie spomínaný Crawl Rate Limit a Crawl Demand. 

 

Treba mať na pamäti, že nekvalitné URL negatívne ovplyvňujú  indexovanie a aj prezeranie webu. Google počas prezerania nekvalitných URL zbytočne plytvá „svojimi silami“ na taký obsah, ktorý je napríklad duplicitný, URL s chybovým hlásením 404, alebo SPAM-ový obsah. Nie je na škodu ani to, keď sa web stránka rýchlo načíta, t.j. nachádza sa na správnom serveri, lebo potom aj zmapovanie prebehne rýchlejšie. (Alternatívne URL tiež berú z rozpočtu na prezeranie.)
 

Zmapovanie/ prezeranie webu je dôležité kvôli tomu, aby sa web objavil vo výsledkoch vyhľadávania, z hľadiska SEO optimalizácie pre vyhľadávače na určenie poradia nemá žiadny vplyv. Nekvalitné zmapovanie webu je jednoznačne znakom slabej kvality webovej stránky, preto sa nedá úplne ignorovať.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

V prípade optimalizácie web stránok Košice budete schopní zviditeľniť podnikanie v Košickom kraji!

SEO optimalizácia web stránok Košice

Každý vie, ako fungujú zmenárne: lacno nakupujú, draho predávajú.

Keď ich potrebujeme iba vtedy, keď sa chystáme na dovolenku do zahraničia, keď raz za čas prekročíme hranice svojej rodnej krajiny, potom nám nebude veľmi vadiť, ak na takomto obchode trocha prerobíme.

Iná by však bola situácia, ak by sme inzerovali na internete, kde by sme potrebovali takú možnosť, ktorá vie za málo peňazí ponúknuť kvalitnú službu! V prípade optimalizácie web stránok Košice  to bude našťastie tak!

Vďaka čomu bude naša práca výnimočná aj meste Košice je to, že je potenciál dostupnosti merateľný! Kto by ešte nevedel, o čom je reč v súvislosti so  SEO Košice, tak to teraz krátko zhrnieme! 

Search Engine Optimalization (SEO) je taký postup, ktorý sa zakladá na tom, aby namiesto klasického, stanoveného, direktívneho spôsobu dostala inzercia k používateľom internetu indirektívne, využitím Google. Dokonca, SEO Košice dokáže „byť viac“, ako banner na ľubovoľnej stránke aj tým, že kým reklama, ktorá nám napríklad „strčí“ pred oči nové auto, ktoré ani nie je isté, že nás zaujíma, avšak reklama, ktorú nám ponúkne SEO, o to viac!

Ale teraz sa už naozaj pozrime, prečo je tento systém taký zaujímavý! Pri optimalizácii web stránok Košice ide aj o to, že vďaka nej bude mať daná internetová stránka omnoho viac návštevníkov, než ako to bolo doteraz; SEO to dosiahne tak, že Vašu dôveryhodnú stránku pomocou relevantných kľúčových slov a vyhľadávacích dotazov posunie medzi výsledkami vo vyhľadávači Google vpred! Preto práve tam, lebo takmer 100 % ľudí rieši svoje vyhľadávanie na internete cez Google. Ak sa teda daná internetová stránka vie v zozname vyhľadaných výrazov umiestniť na prvej strane, potom to znamená to, že sa o ňu prejaví taký záujem, ktorý so sebou prinesie aj zvýšenie príjmov!

Preto ak pomocou optimalizácie web stránok Košice získajú také webové stránky, vďaka ktorým ich majitelia – firmy, živnostníci - získajú vo vyhľadávači takéto dobré umiestnenia, naozaj je potrebné o tom porozmýšľať! Ak máte záujem o SEO, potom nemusíte urobiť nič viac, iba vyhľadať spoločnosť Professional SEO, jedného z hráčov v tejto oblasti s najväčšími skúsenosťami, a využiť ich “know-how”! To, čo tým môžete získať, sa naozaj oplatí za tú investíciu, ktorú pre stabilnú optimalizáciu web stránok musíte zaplatiť.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
« Staršie príspevky Nové príspevky »
© 2008-2016 Všetky práva vyhradené.