„blog”
top2
2018.09.28.

Dôležitosť H1 tagu v prípade SEO optimalizácie pre vyhľadávače?

H1 tag a optimalizácia web stránok

H1 tag

 

Nakoľko sa vyhľadávacie algoritmy neustále vyvíjajú, sústavne sa mení aj dôležitosť rôznych kritérií pri hodnotení web stránok.   Kritériá, ktoré boli pôvodne dôležité,  strácajú na svojej dôležitosti, a oveľa menej ovplyvňujú výsledky vyhľadávania.

Okrem toho, nakoľko sa zavádza čoraz viac a viac nových SEO faktorov, znižuje sa aj účinok týchto faktorov.

H1 tag (úvodný nadpis) je napríklad už dlhšiu dobu dôležitým SEO faktorom, a je aj  dôležitým signálom pre vyhľadávače o tom, čo web stránka obsahuje. Aj keď časom jeho úloha  pri ovplyvňovaní rebríčka poradia klesla, má  H1 ešte stále pozoruhodný význam v SEO.

Toto ilustruje aj analýza z MOZ prieskumu, realizovaného každé dva roky, o faktoroch umiestnenia vyhľadávačov. Na základe názorov 120 skúsených odborníkov   posledného prieskumu (vykonaného v roku 2013) H1 dosiahol v rebríčku ovplyvňujúcom poradie bodové hodnotenie  0,39, a na základe použitia kľúčových slov v H1 skóre 0,12. To znamená, že rovnaký faktor H1 sa síce nachádza v poradí dôležitosti faktorov nižšie, ale aj napriek tomu zohráva dôležitú  úlohu.

Samozrejme, mnohí argumentujú tým, že na kľúčové slovo optimalizovaný H1 nezlepšuje pozíciu stránky vo vyhľadávačoch. Rand Fishkin na online demonštrácii poukázal na  niekoľko štúdií, ktoré hovorili o význame H1 tag-u. Z týchto štúdií vyplynulo, že aj dlhšie kľúčové slovo má rovnaký účinok, ako slovo použité v  H1 tag-och.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Internetový marketing s Professional SEO s.r.o.

Internetový marketing - kvalitná SEO optimalizácia pre vyhľadávače

V našom článku sa zaoberáme s hlavnými zásadami SEO optimalizácie pre vyhľadávače, ktoré Vám pomôžu pri zvýšení kvality Vašej web stránky.

marketing

Optimalizácia pre vyhľadávače nie je veda o raketách - tento výrok pochádza od Randa Fishkina,  jedného z najuznávanejších SEO odborníkov. Dobrou správou je, že je to pravda - základy optimalizácie pre vyhľadávače sa môže naučiť naozaj každý. Zlá správa však je, že tento výrok odznel už pred niekoľkými rokmi a od tej doby sa aj tomto remesle veľa zmenilo.
Ako začať?


1.  Výber kľúčových slov


Výber kľúčových slovZákladom dobrej a účinnej optimalizácie  je vždy správny výber kľúčových slov. Porozmýšľajte nad tým, ktoré slová by ľudia použili vo vyhľadávači pri hľadaní Vášho produktu, Vašej služby. Našim cieľom je nájsť všetky potencionálne možnosti, pretože s ich pomocou sa dostanú zákazníci na Vašu webovú stránku. Každá stránka alebo podstránka by sa mala zamerať iba na jedno kľúčové slovo, len tak môže byť významný zisk prichádzajúci z vyhľadávača. Základný zoznam môžete neskôr rozšíriť. Ktoré slová sú najčastejšie vyhľadávané? V tom Vám pomôže  vyhľadávač kľúčových slov Google Adwords. Pozrite sa, že ktoré slová sa najčastejšie používajú a i na to, aké veľké je konkurenčné prostredie na dané kľúčové slová.

Na základe vyššie uvedených podmienok si určite poradie kľúčových slov.

2. Dokonalá SEO optimalizácia


Dokonalá SEO optimalizáciaAk ste si už vybrali kľúčové slová, môžete začať s budovaním stránky. Usilujte sa o kvalitný obsah, článok musí zodpovedať otázky zákazníka, musí byť prehľadný, ľahko zrozumiteľný, no zároveň informatívny. Dbajte na názvy článkov, alt tagy obrázkov, a na správne interné prelinkovanie a externé odkazy.

Ak chcete ísť na istotu, tak nech je Váš článok 10x lepší ako ten od konkurencie.


3. Budovanie spätných odkazov

Budovanie spätných odkazovVyhľadávanie na Google je založené na spätných odkazoch, čo znamená, že odkazy majú veľmi dôležitú úlohu v rebríčku vyhľadávania. Ak chcete získať dobré umiestnenie, budete potrebovať odkazy, ktoré sú odkazujú na Vašu web stránku. Pred časom postačili aj katalógové linky, v súčasnosti sa však trestajú. Hoci sa kúpené linky priečia zásadám Googlu, na domácom trhu sa im však bohužiaľ nevyhneme. Prirodzené získavanie odkazov vôbec nie je ľahké a aj konkurencia kupuje odkazy. Buďte si vedomí rizika, a dobre si zvážte odkiaľ spätné odkazy kupujete. Aby ste sa vyhli rizikám, nechajte budovanie spätných odkazov na profesionálnych SEO odborníkov, na spoločnosť Professional SEO s.r.o.

Podľa Matta Cuttsa, vedúceho tímu Google webspam, prirodzený odkaz je ten, o ktorom dopredu nevieme. Prirodzený odkaz dokážete získať v prípade, ak je Váš obsah výnimočne dobrý a ak Vašu značku pozná veľa ľudí.


4. Web stránka má byť pre užívateľa


Web stránka má byť pre užívateľaWeb stránka je pre užívateľa. To neznamená len to, že webová stránka je
mobile friendly, čo je v dnešnej dobej už úplný základ. Web stránka musí byť rýchla. Štúdie poukazujú na fakt, že návštevníci už po dvoch sekundách strácajú trpezlivosť a následne stránku opúšťajú. Vaše články musia byť pre čitateľov príťažlivé. Veľmi zlým signálom je,  ak sa užívatelia vrátia k vyhľadávaniu. Články musia zodpovedať otázky užívateľa, aby sa na stránke zdržali čím dlhšie a aby si prezreli aj ďalšie podstránky. Vybudujte značku, komunikujte s návštevníkmi stránky, aby ste tak zvýšili prestíž a dôveru voči vašej značke.


5. Nezabúdajte, dôležitá je konverzia


Professional SEO s.r.o.Každá webová stránka musí mať prvotný cieľ: získanie potencionálnych zákazníkov a objednávok. Optimalizácia konverzie už nie je súčasťou optimalizácie pre vyhľadávače, ale aj napriek tomu musí byť medzi nimi úzka spolupráca. Ak by ste sa chceli hlbšie ponoriť do optimalizácie pre vyhľadávače, vrelo Vám odporúčame online kurz Moz optimalizácie pre vyhľadávače pre začiatočníkov. Na to, aby všetko spolu dokonale fungovalo je nevyhnutná pomoc SEO odborníka. Vyššie uvedený opis je len kvapkou v mori. O internetovom marketingu a optimalizácii pre vyhľadávače existuje obrovské množstvo literatúry. Profesiu SEO odborníka si môže za niekoľkých rokoch praxe osvojiť ktokoľvek, ale čo by sa za ten čas stalo s Vaším podnikaním? Online trh sa vyvíja veľmi rýchlo a ani konkurencia Vás nebude donekonečna čakať. Kým sa vy budete učiť, konkurencia Vás prevalcuje. Zverte sa do rúk profesionálov! My Vám pomôžeme!

Ak máte pri Vašej webovej stránke pocit, že si nedokážete poradiť, vyhľadajte nás!


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Optimalizácia pre vyhľadávače a budovanie spätných odkazov v Maďarsku

Ponúkame optimalizáciu maďarských web stránok

 

madarsko

Professional SEO s.r.o., ako prvá spoločnosť na Slovensku, prináša budovanie PR spätných odkazov pre maďarské web stránky. Priaznivý účinok PR spätných odkazov na webové stránky našich klientov máme overený už na slovenskom trhu. Aj preto sme schopní za pomoci našich silných domén s koncovkou .hu a s využitím Page Rank spätných odkazov dostať Vašu web stránku na popredné pozície vo vyhľadávači Google.hu.

Ak máte webovú stránku v maďarskom jazyku, tak nás kontaktujte!

Budovanie maďarských PR spätných odkazov sa realizuje písaním článkov v maďarskom jazyku s obsahom 1000-1200 charakterov! PR príspevky píšu naši kolegovia vo svojom rodnom jazyku, aj preto zodpovedáme za ich kvalitné vyhotovenie!

 

Informácie o našich cenách poskytujeme na požiadanie!


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Bezplatná SEO analýza Vašej web stránky!

Začali sme!


 S radosťou Vám oznamujeme, že sme sa stali exkluzívnym partnerom medzinárodne uznávanej anglickej firmy, ktorá prevádzkuje bezplatný SEO analyzačný nástroj https://seoceros.com/sk/optimalizacia-vyhladavania.


Pre nás je to výnimočné uznanie našich kvalít, nakoľko výber našej spoločnosti sa uskutočnil po dlhodobom testovaní všetkých slovenských firiem, ktoré  ponúkajú službu - SEO optimalizáciu web stránok pre vyhľadávače.

Neváhajte, zistite prečo Vaša web stránka nemá také umiestnenia aké by ste si priali, prečo sa Vaše web stránky nenachádza na 1. strane vo vyhľadávači! Analyzujte Vašu web stránku bezplatne a zistite hlavné dôvody prečo nemá Vaša web stránka viac návštevníkov!

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našich SEO odborníkov! 


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Budovanie spätných odkazov už aj v Rakúsku

Budovanie spätných odkazov už aj v Rakúsku

 

rakuskuV dnešných časoch si čoraz viac spoločností a vlastníkov webových stránok  uvedomuje, že akú dôležitú úlohu zohráva SEO optimalizácia pre vyhľadávače. Keďže väčšina našich klientov pôsobí aj na medzinárodnom trhu, aj naša SEO spoločnosť bola nútená pristúpiť k zmene a ponúkať SEO služby aj pre okolité krajiny. Tohto času sme sa zamerali na novú krajinu: Rakúsko, kde našim klientom budovaním spätných odkazov pomáhame na popredné pozície vo vyhľadávači Google.at.

SEO optimalizácia pre vyhľadávače aj v Rakúsku prebieha rovnakým spôsobom, ako v našej krajine. Práca na webovej stránke sa začína analýzou, vyhľadaním chýb, potom nasleduje ich oprava, analýza kľúčových slov. Keď toto všetko je hotové, webové stránky našich klientov budovaním externých spätných odkazov dostaneme na čo najlepšie pozície vo vyhľadávači Google.at. 


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Dobré rady pre SEO optimalizáciu webových stránok na rok 2017

Novinky pre SEO optimalizáciu

Novinky v SEO optimalizácii web stránokTen, kto sa aspoň trochu vyzná v oblasti SEO optimalizácie pre vyhľadávače vie, že ak ide o SEO optimalizáciu, od Google nemôže očakávať nejakú výnimočnú pomoc. V roku 2017 ale nastali zmeny, pretože hovorca Google Jon Mueller predsa len poskytol nejaké dobré rady. Pozrime si ich.

Web stránky optimalizované pre smartfóny

Po prvé sú tu mobilné telefóny. Ani nemusíme hovoriť o tom, akú dôležitú úlohu v našom živote zohrávajú mobilné telefóny. V dnešných časoch napr. aj na využitie sociálnych sietí sa stále viac používa smartfón, ako napr. počítač. Preto sa ani niet čomu čudovať, že tento trend platí aj pri SEO. Vo svete existujú také regióny, kde v domácnostiach už ani nenájdeme klasické počítače, užívatelia využívajú iba smartfón alebo tablet. Na to, že mobilné telefóny budú zohrávať v tomto roku ešte dôležitejšie úlohu, ako v predchádzajúcich rokoch, môžeme vziať jed. Musíme sa pripraviť na to, že Google v roku 2017 pri hodnotení uprednostní mobilné verzie jednotlivých webových stránok. Nakoľko mnohé SEO nástroje analyzujú práve počítačové verzie webových stránok, od teraz to môže byť zavádzajúce, pretože základom určenia pozícií – ako sme už spomínali – budú mobilné verzie webových stránok.
 

Vyskakujúce okná

Google už v roku 2016 upozornilo na to, že popri „mobile first“ treba dávať pozor na vyskakujúce okná. Vyskakujúce okná kazia „user experience“, tzv. užívateľskú skúsenosť – hlavne v mobilnom prostredí. Google tieto vyskakujúce okná od tohto roku trestá. Trestať sa budú hlavne tie web stránky, kde návštevníkom prichádzajúcich z vyhľadávania vyskočia veľké vyskakujúce okná, čím kazia užívateľskú skúsenosť. (Sankcie sa nevzťahujú na exit pop-up, a tiež na ostatné vyskakujúce okná). Na vyskakujúce okná treba dávať pozor, nakoľko prinášajú sankcie vo forme zhoršenia pozícií vo vyhľadávaní.
 

HTTPS

Nezabudnime ani na zabezpečenie webových stránok. Od tohto roku vyhľadávač Chrome ukazuje užívateľom, keď webová stránka nepoužíva bezpečné HTTPS pripojenie. Toto môže užívateľa odradiť od kliknutia na webovú stránku, čo môže mať negatívny dopad aj na pozície webovej stránky vo vyhľadávači.

 

Podľa slov hovorcu Google, toto by mali byť najdôležitejšie veci, ktorým každý SEO odborník musí venovať potrebnú pozornosť.

 

Ak budeme hore uvedeným skutočnostiam venovať patričnú pozornosť, tak naďalej môžeme byť úspešní na trhu s našimi už existujúcimi znalosťami. Ostatné, ako základy SEO optimalizácie, kvalitné obsahy, silné spätné odkazy aj v tomto roku zostanú nezmenené.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
top2
2018.09.28.

Reklama SEO pre Google

 

Mnohí sa pýtajú, prečo je SEO optimalizácia pre

vyhľadávače tak dôležitá. Najjednoduchšie sa to dá vysvetliť tak, že čoraz viac užívateľov internetu vyhľadáva tovar alebo službu prostredníctvom vyhľadávača Google. Aby webová stránka predávala, aby mala návštevnosť, je nevyhnutné, aby sa vo výsledkoch vyhľadávača Google nachádzala na dostatočne viditeľných miestach. Keďže ste sa dostali až sem, na našu webovú stránku, predpokladám, že aj Vy hľadáte spôsob, ako svoju webovú stránku zviditeľniť a teda zvýšiť aj predajnosť svojich tovarov či služieb. Spoločnosť Professional SEO Vám v rámci služby, akou je SEO optimalizácia pre vyhľadávače zviditeľní webovú stránku a to za použitiareklamy SEO pre Google.
Upozornite na svoju webovú stránku užívateľov internetu prostredníctvom reklamy SEO pre Google. Ak premýšľajú nad kúpou nejakého tovaru či služby, Vaša dobre cielená reklama sa im zobrazí v pravý čas. Pomocou našej spoločnosti Professional SEO môžete mať svoju reklamu SEO pre vyhľadávače na sociálnych sieťach či na Google už v priebehu pár minút. O Vašu úspešnú kampaň, o úspešnú reklamu SEO pre Google sa postarajú špičkoví a odborníci z našej spoločnosti.
Kupovaná reklama, za ktorú ste mesačne platili, no žiadny úspech Vám nemusela priniesť je už minulosťou. Dnes sa kvalitná a úspešná reklama pre Google vytvára. Vytvára sa rýchlym a jednoduchým spôsobom. Vyberte si kľúčové slovo, na ktoré chcete mať spustenú svoju reklamu, kontaktuje našu spoločnosť, dohodnite si s nami podmienky spolupráce a Vaša reklama môže byť viditeľná pre užívateľov internetu už do niekoľkých minút. Reklama SEO pre Google sa považuje za najvýkonnejšiu formu internetovej reklamy. Nehľadajte už viac spôsoby, ako môžete svoju webovú stránku zviditeľniť, ako môžete dosiahnuť vyššie miesta vo výsledkoch vyhľadávačov a ako môžete zvýšiť svoju návštevnosť. Zabudnite na starý spôsob reklamy. Dnes je účinným spôsobom zviditeľnenia Vašej webovej stránky SEO reklama pre Google.


Odoslané do blog kategórie

bottom2
« Staršie príspevky
© 2008-2016 Všetky práva vyhradené.