2017.01.09.

Internetový marketing s Professional SEO s.r.o.

Internetový marketing - kvalitná SEO optimalizácia pre vyhľadávače

V našom článku sa zaoberáme s hlavnými zásadami SEO optimalizácie pre vyhľadávače, ktoré Vám pomôžu pri zvýšení kvality Vašej web stránky.

Optimalizácia pre vyhľadávače nie je veda o raketách - tento výrok pochádza od Randa Fishkina,  jedného z najuznávanejších SEO odborníkov. Dobrou správou je, že je to pravda - základy optimalizácie pre vyhľadávače sa môže naučiť naozaj každý. Zlá správa však je, že tento výrok odznel už pred niekoľkými rokmi a od tej doby sa aj tomto remesle veľa zmenilo.
Ako začať?


1.  Výber kľúčových slov


Výber kľúčových slovZákladom dobrej a účinnej optimalizácie  je vždy správny výber kľúčových slov. Porozmýšľajte nad tým, ktoré slová by ľudia použili vo vyhľadávači pri hľadaní Vášho produktu, Vašej služby. Našim cieľom je nájsť všetky potencionálne možnosti, pretože s ich pomocou sa dostanú zákazníci na Vašu webovú stránku. Každá stránka alebo podstránka by sa mala zamerať iba na jedno kľúčové slovo, len tak môže byť významný zisk prichádzajúci z vyhľadávača. Základný zoznam môžete neskôr rozšíriť. Ktoré slová sú najčastejšie vyhľadávané? V tom Vám pomôže  vyhľadávač kľúčových slov Google Adwords. Pozrite sa, že ktoré slová sa najčastejšie používajú a i na to, aké veľké je konkurenčné prostredie na dané kľúčové slová.

Na základe vyššie uvedených podmienok si určite poradie kľúčových slov.

2.Dokonalá SEO optimalizácia


Dokonalá SEO optimalizáciaAk ste si už vybrali kľúčové slová, môžete začať s budovaním stránky. Usilujte sa o kvalitný obsah, článok musí zodpovedať otázky zákazníka, musí byť prehľadný, ľahko zrozumiteľný, no zároveň informatívny. Dbajte na názvy článkov, alt tagy obrázkov, a na správne interné prelinkovanie a externé odkazy.

Ak chcete ísť na istotu, tak nech je Váš článok 10x lepší ako ten od konkurencie.


3. Budovanie spätných odkazov

Budovanie spätných odkazovVyhľadávanie na Google je založené na spätných odkazoch, čo znamená, že odkazy majú veľmi dôležitú úlohu v rebríčku vyhľadávania. Ak chcete získať dobré umiestnenie, budete potrebovať odkazy, ktoré sú odkazujú na Vašu web stránku. Pred časom postačili aj katalógové linky, v súčasnosti sa však trestajú. Hoci sa kúpené linky priečia zásadám Googlu, na domácom trhu sa im však bohužiaľ nevyhneme. Prirodzené získavanie odkazov vôbec nie je ľahké a aj konkurencia kupuje odkazy. Buďte si vedomí rizika, a dobre si zvážte odkiaľ spätné odkazy kupujete. Aby ste sa vyhli rizikám, nechajte budovanie spätných odkazov na profesionálnych SEO odborníkov, na spoločnosť Professional SEO s.r.o.

Podľa Matta Cuttsa, vedúceho tímu Google webspam, prirodzený odkaz je ten, o ktorom dopredu nevieme. Prirodzený odkaz dokážete získať v prípade, ak je Váš obsah výnimočne dobrý a ak Vašu značku pozná veľa ľudí.


4. Web stránka má byť pre užívateľa


Web stránka má byť pre užívateľaWeb stránka je pre užívateľa. To neznamená len to, že webová stránka je
mobile friendly, čo je v dnešnej dobej už úplný základ. Web stránka musí byť rýchla. Štúdie poukazujú na fakt, že návštevníci už po dvoch sekundách strácajú trpezlivosť a následne stránku opúšťajú. Vaše články musia byť pre čitateľov príťažlivé. Veľmi zlým signálom je,  ak sa užívatelia vrátia k vyhľadávaniu. Články musia zodpovedať otázky užívateľa, aby sa na stránke zdržali čím dlhšie a aby si prezreli aj ďalšie podstránky. Vybudujte značku, komunikujte s návštevníkmi stránky, aby ste tak zvýšili prestíž a dôveru voči vašej značke.


5. Nezabúdajte, dôležitá je konverzia


Professional SEO s.r.o.Každá webová stránka musí mať prvotný cieľ: získanie potencionálnych zákazníkov a objednávok. Optimalizácia konverzie už nie je súčasťou optimalizácie pre vyhľadávače, ale aj napriek tomu musí byť medzi nimi úzka spolupráca. Ak by ste sa chceli hlbšie ponoriť do optimalizácie pre vyhľadávače, vrelo Vám odporúčame online kurz Moz optimalizácie pre vyhľadávače pre začiatočníkov. Na to, aby všetko spolu dokonale fungovalo je nevyhnutná pomoc SEO odborníka. Vyššie uvedený opis je len kvapkou v mori. O internetovom marketingu a optimalizácii pre vyhľadávače existuje obrovské množstvo literatúry. Profesiu SEO odborníka si môže za niekoľkých rokoch praxe osvojiť ktokoľvek, ale čo by sa za ten čas stalo s Vaším podnikaním? Online trh sa vyvíja veľmi rýchlo a ani konkurencia Vás nebude donekonečna čakať. Kým sa vy budete učiť, konkurencia Vás prevalcuje. Zverte sa do rúk profesionálov! My Vám pomôžeme!

Ak máte pri Vašej webovej stránke pocit, že si nedokážete poradiť, vyhľadajte nás!



Csatlakozz a beszélgetéshez!

Právne vyhlásenie  ♦  Ochrana osobných údajov  ♦  Mapa stránok

 Gyimesi András+ © 2008-2016 Professional SEO s.r.o. Všetky práva vyhradené.